Megabatalla al Club

El passat 15 d’abril, es va lliurar en el club, una batalla de proporcions èpiques.

En el 41è mil·lenni, una aliança d’adoradors dels déus del caos, manipulant la ment d’uns Orks, van intentar fer-se amb unes misterioses ruïnes.

Les forces de l’imperi, al costat dels seus aliats Eldar, van intentar evitar-lo.

El nostre corresponsal de guerra, i organitzador de la macro partida, J. Rius, ens explica com va ser la batalla:


La segona Megabatalla de la lliga de Warhammer 40K ha començat prou forta, reunint les tres faccions en disputa: Death Guard , Chaos Knights amb Khorne Daemons, Chaos Spacemarines i Orks per un costat, als quals s’hi han enfrontat Eldars, Blood Angels i Ultramarines, que portaven un Knight Errant reclutat a última hora.

De bon principi, els imperials i els Eldars han dominat el centre, aprofitant-se de les habilitats d’infiltració i agafant els punts centrals, on hi havia relíquies esperant ser rescatades.

Però al final, l’enorme potència de foc del Chaos (amb un Dessecrator) i una punta de llança blindada de Deathguard han marcat la diferència. En el segon torn ja havia desaparegut el Repulsor Executioner i cada cop més dimonis anaven afegint-se a la festa…

Al 4t torn, Dante ha cridat al món capitular als Blood Angels, debilitant el flanc esquerra, i permetent un moviment que ha embolcallat els Eldars, perdent Falcons i Walkers

A la dreta, a pesar de parat als Bloodletters i un príncep dimoni, i aniquil·lar un Venomcrawler, Roboute Guilliman aguantava amb la Blade Guard… Quan ha rebut el missatge de la Ivraine, reclamant-lo per a deures urgents. Per a l’imperi, és clar … I s’ha retirat.

Els Orks han aprofitat per a recuperar una de les relíquies, igual que el Knight Abominant (després de “flagel·lar” els Infiltrators).

Conclusió, el Chaos ha matat més (un 50% més) i s’ha quedat dues relíquies. Els participants puntuaran tots a la lliga.


Com ens informa el nostre corresponsal, sembla que les forces imperials van ser arrasats pels caòtics.

A poc a poc, els déus del caos, van ampliant la seva influència per la galàxia.

Tant si ets lleial a l’emperador com si ets adorador del caos, passa’t pel club.

La teva intervenció pot canviar el destí de la humanitat.