Les mines de Honu s’han convertit en un polvorí que ha provocat una disputa territorial a gran escala.
REGLES
Es fan servir les regles de Stronghold Assault del Chapter Approved (p. 45).
EXÈRCITS
Cada jugador tria un exèrcit Battle-forged amb un límit de punts acordat entre tots. Poden fer servir les formacions habituals i/o fins a una formació de Stronghold Assault (p. 46 del Chapter Approved). El jugador Drukhari és el defensor i els altres dos jugadors són els atacants.
CAMP DE BATALLA
Creeu el camp de batalla i el jugador Drukhari col·loca l’escenografia. Hauria de contenir elements que mostrin una estació minera o equips miners.
Els jugadors trien a l’atzar un ordre per triar zona de desplegament. Començant pel guanyador, cada jugador tria un cantó de la taula i les 15 polzades a partir del seu cantó seran la seva zona de desplegament.
Començant pel jugador que ha triat primer la zona de desplegament, se situen 4 marcadors d’objectiu al camp de batalla. El primer marcador haurà de situar-se dins de la zona de desplegament que no fa servir cap jugador. Tots els marcadors han d’estar almenys a 6 polzades de la vora del tauler i almenys a 12 polzades d’un altre marcador d’objectiu.
DESPLEGAMENT
Començant pel jugador que ha posat l’últim marcador, els jugadors s’alternen per desplegar les seves unitats, una cada cop. Les unitats han d’estar dins de la zona de desplegament del jugador propietari. Se segueix així fins que tots els exèrcits estan desplegats.
TARGETING AUGER
Després del desplegament, el defensor tria un dels seus Edificis per contenir el Targeting Auger. Mentre aquesta fortificació contingui una de les unitats del defensor, pot dirigir un atac d’artilleria al principi de cadascuna de les seves fases de dispar a més dels dispars que faci en aquesta fase. El defensor col·loca un marcador (com un dau o una moneda) en qualsevol lloc del camp de batalla. L’atacant (a l’atzar un dels dos, i s’alternen cada torn) pot moure el marcador 1d6 polzades en qualsevol direcció. Després d’això, el defensor tira un dau per cada unitat a 3 polzades del marcador – amb un 3+ la unitat pateix 1d3 ferides mortals.
PRIMER TORN
Els jugadors determinen amb una tirada de dau qui comença. El jugador que ha acabat primer de desplegar té un +2 a la tirada, mentre que el jugador que ha acabat segon té un +1 a la tirada. S’ordenen els jugadors segons el resultat de la tirada. Els jugadors que no han quedat primers poden tirar un dau: amb un 6, avancen un torn (si eren segons, passen a ser primers, i si eren tercers, passen a ser segons).
DURACIÓ DE LA BATALLA
La batalla dura cinc torns.
CONDICIONS DE VICTÒRIA
Al final de la batalla, el jugador amb més punts de victòria és el guanyador. En cas d’empat per la primera posició, el jugador que ha destruït més unitats (entre els empatats) és considerat el guanyador.
Seize and Control: Al final de la partida cada marcador d’objectiu dona una quantitat de punts de victòria al jugador que el controla. Un jugador controla un objectiu si té més miniatures a 3 polzades del centre d’aquest que cap altre jugador. La quantitat de punts de victòria depèn d’on estigui el marcador. Si està en la seva zona de desplegament dona 1 punt de victòria. Si està en la zona de desplegament oposada, dona 4 punts de victòria. Si està en les altres dues zones de desplegament dona 2 punts de victòria.
No Quarter Given: Cada jugador guanya 1 punt de victòria per cada unitat enemiga que sigui destruïda (per ell o per un altre).
ESTRATAGEMES
Es poden fer servir les estratagemes de Stronghold Assault (p. 47) sense haver d’invertir punts d’estratagemes.
Las explosiones volcánicas, habituales en Dauthus, sacaron al Dominus de su ensoñación. Llevaban semanas excavando en el planeta, y, salvo pequeñas muestras de minerales no muy raros, las búsquedas habían sido infructuosas.
El omnispex seguía mostrando datos de piedra negra en las inmediaciones del planeta. Cawl le había ordenado extraer todo ese material, y llevarlo de vuelta a Marte para su análisis y experimentación. Puede que esta fuera la mayor misión en sus casi ocho mil años al servicio de Belisarius, y se estaba atascando. Necesitaba más herramientas para poder profundizar más en las entrañas del planeta.
La respuesta la tenia en el mismo sistema, en Kurma podría encontrar las herramientas que necesitaba, el Omnissiah estaba con él. No obstante, la flota imperial que le acompañaba había detectado una rebelión en el planeta, y vagos reflejos de portales abiertos en el planeta. Era arriesgado, pero la misión era lo más importante, y si podía eliminar enemigos del Imperio mientras la cumplía, eso que ganaba.
Iría en persona, decidió, un pequeño contingente le acompañaría para eliminar las amenazas, mientras los servidores cargaban las tan necesarias herramientas mineras para continuar con su trabajo. Si hay que arrasar mundos para avanzar en el conocimiento, entonces asolaría el sistema Todaus.
[Mariano Hedrosa]