Batalla entre Nighthaunts i Dimonis de Nurgle, molt igualada i que es va decidir per ferides totals amb victòria pet als Nighthaunts!





Batalla entre Nighthaunts i Dimonis de Nurgle, molt igualada i que es va decidir per ferides totals amb victòria pet als Nighthaunts!





La botiga Infinity World de Badalona i el Club Torre de Daus de Sabadell han organitzat el XVè Torneig X-Wing 2.0:
Torneig amb cares conegudes (Felicitats Joel per la victòria a Asturias) i el retorn de diferents jugadors com Ricky i Mushashi que havien deixat el joc i tornen per tastar el bon moment del 2.0. Es van viure situacions estranyes al club com veure al Marc Padrós jugant amb Rebels (?), Carles Fernández manifestant que havia sigut el seu pitjor torneig de x-wing a la vida (“he hecho un Juanito” com ell mateix va manifestar a la sortida…).

En els resultats nova victòria al Torneig per Juanito amb una llista de Soontir Vader i Lambda amb Palpa. Segons Juanito no ha perdut cap partida de les que ha jugat al Club Torre de Daus. A falta de revisar els arxius del club per aclarir si és veritat ja hi han veus que ofereixen uns fritos i un kit kat a qui li guanyi una partida al Club en un proper torneig.





Ens veiem al proper torneig i en els “Hyperspace” que ja arriben!
Un parell de socis han participat aquest dissabte a les 5 rondes del Regional d’IA. Bon rotllo i bons ànims entre la comunitat d’Imperial de l’Àrea Metropolitana i d’altres llocs com Màlaga, València, Lleó…
Avui diumenge la final del TOP8, on evidentment els nostres socis no han entrat ni de casualitat!
Com sempre una bona organització realitzada al mil·límetre per la botiga Frikiplanet i el Club Morada del Dragón de Badalona.





En un atac ràpid i salvatge amb tancs lleugers Stuarts el bàndol americà ha destrossat les defenses alemanyes. Victòria per al Francesc sobre l’Alan.
Així és la 6a Lliga FOW Vallès… trepidant i carregada d’emoció!






