Bon any 2019! Continuem amb el joc Art de la Guerra

Encetem l’any amb imatges de les partides del cap de setmana a “Art de la Guerra”. Tres nous jugadors que van tastar el joc i que ja busquen exèrcit propi opinen:

“Otro sistema de wargame clásico, muy sólido que picotea lo bueno de otros sistemas. Para mi, sólido y bien diseñado. Por poner un pero, el sistema de bonus y penalties podría ser mejor”, ens diu Carlos.

Per Nakai “Molt entretingut, estratègia activa en tot moment i uns exèrcits vistosos”.

Segons José “lo que me gustó mucho fue el tema de despliegue tanto de tropas como de escenografía, y representa muy bien una batalla real”.


3r Torneig de Keyforge al club!

La botiga Games&Minis ha organitzat amb el club la Torre de Daus el 3r Torneig en format sellado.

Després d’un primer torneig de presentació i un segon torneig en format sellado la gent es va quedar amb ganes de més, així que ràpidament s’ha organitzat un altre torneig, i s’han superat les expectatives, ja que s’hi van presentar 16 jugadors!

Setze jugadors que ho han donat tot en quatre rondes. Un ambient brutal i partides ràpides, molt ràpides. Final d’infart entre Jordi i Edgar, amb victòria per al Jordi pels pèls! Com podeu veure a les imatges, un kit molt complet a repartir entre guanyadors i jugadors.

Agraïm a la botiga Games&Minis i als socis col·laboradors l’organització de l’esdeveniment!

I la setmana vinent un altre torneig, en aquesta ocasió en format arconte.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

XIV Torneig X-Wing 2.0 al Club – 18 places cobertes!

Diumenge matinal amb un nou torneig al Club. Després de tres rondes, s’alça amb la victòria el Jaume contra l’incombustible Domin, sempre present en les principals posicions.

Queda clar que la renovació del joc a la versió 2.0 ha sigut tot un encert a l’hora de mantenir el joc viu i generant hype per les noves waves que s’anuncien amb nova facció inclosa.

Ens tornem a trobar al XVè Torneig al Club de cara al 2019!

Agraïm la col·laboració de la botiga Infinity World de Badalona!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

El Señor de los Anillos, el juego de batallas estratégicas

Se empiezan a detectar batallas del Señor de los Anillos en el Club. Uno de sus jugadores, Carles, nos explica la última partida jugada y la situación del juego:

La partida fue a 800 puntos, Enanos contra Elfos. La misión trataba de matar el líder del rival, al final dejamos la partida en tablas por no poder acabarla pero los elfos al principio mataron muchos enanos gracias a sus flechas y sus cargas de caballería, pero cuando los enanos y sobre todo sus héroes con mucha defensa llegaron al cuerpo a cuerpo la cosa fue cambiando.

En el club jugamos a la ultima edición que han sacado este año. De momento los que mas jugamos somos Carlos y yo pero esperamos que más adelante mas gente se anime. En Barcelona hay una gran comunidad del juego que organiza torneos y una liga abierta, gracias a la nueva edición más gente esta volviendo al juego.