Us presentem unes imatges d’alguns jocs de taula que hem rebut els socis. Aprofitant aquests dies de vacances hem provat:
– Century
– Virus
– Between two cities
La biblioteca lúdica va creixent!
Ja hem inaugurat un nou joc en format torneig amistós al club. En aquesta ocasió és Imperial Assault. Assistits pels amics del Club Morada del Dragón, ens hem iniciat en el mode “Escaramussa”. 12 jugadors durant el matí de dissabte després d’un digne esmorzar de germanor ens hem batut en els escenaris de:
– Palacio de Jabba
– Cantina Anchorhead
– Pantanales de Nal–Hutta
Necessitem més jugadors per ampliar la pedrera del club per a Imperial Assault. Si hi estàs interessat i t’agrada el que veus a les imatges contacta amb nosaltres!
Salutacions, avui us informem d’un proper esdeveniment que es fa a Sabadell, el “Maid Cafè”, el dissabte 16 de desembre, organizat per l’Associació Cercle Mil·lenari
En l’esdeveniment podeu trobar:
Cafè temàtic amb actuacions
Degustacions de productes japonesos
Balls i demostracions
Tallers, jocs de taula i cartes, i sortejos gratuïts!
Entrada lliure!
Us deixem un vídeo amb imatges del darrer any: