1r Torneig d’Imperial Assault al Club

Ja hem inaugurat un nou joc en format torneig amistós al club. En aquesta ocasió és Imperial Assault. Assistits pels amics del Club Morada del Dragón, ens hem iniciat en el mode “Escaramussa”. 12 jugadors durant el matí de dissabte després d’un digne esmorzar de germanor ens hem batut en els escenaris de:
Palacio de Jabba
– Cantina Anchorhead
Pantanales de NalHutta

Necessitem més jugadors per ampliar la pedrera del club per a Imperial Assault. Si hi estàs interessat i t’agrada el que veus a les imatges contacta amb nosaltres!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2a edició del “Maid Cafè” a Sabadell!

Salutacions, avui us informem d’un proper esdeveniment que es fa a Sabadell, el “Maid Cafè”, el dissabte 16 de desembre, organizat per l’Associació Cercle Mil·lenari

 

En l’esdeveniment podeu trobar:

Cafè temàtic amb actuacions

Degustacions de productes japonesos

Balls i demostracions

Tallers, jocs de taula i cartes, i sortejos gratuïts!

Entrada lliure!

 

 

 

Us deixem un vídeo amb imatges del darrer any: