Lligues al club!

Nou cap de setmana intents al club. Totes les lligues estan ja en marxa i això es nota per l’activitat a les taules.

 

 

 

 

 

 

 

Aquest dissabte hem tingut partides de:
– Lliga catalana de FOW, amb partida de Jordi i Sergi. Victòria per l’exèrcit soviètic (Sergi) 4 a 3 contra els alemanys.

– Lliga del Vallès de FOW, amb partida de Sergi i Mariano. Victòria novament pel bàndol soviètic (Sergi) 5 a 2 contra alemanys.

 

 

 

 

 

 

 

– Lliga Shadespire. Partida entre els Sigmarites (Xavi) i els Enans (Joan), amb victòria Sigmarita. 2 partides tàctiques, defensives i buscant els objectius. 0 baixes, tot glòria per objectius! Davant d’aquesta situació el Joan canvia equip a fantasmes!

– Lliga Blood Bowl, conferència Chip. Partida entre “Altos Elfos” (Mariano) y “Nurgle” (Rubén). Segons els comentaristes ha sigut un ball èlfic! 2 touchdown per l’equip Elf. El pitjor de tot són les pujades per l’equip guanyador que fan que tingui ja un valor d’1.200.000 i només anem per la segona jornada!
I un segón partit entre Vampirs (Jordi) i Humans (Cristian) amb victòria pels Vampirs 2-0. Diuen que l’equip Vampir ja te els 4 vampirs amb pujades!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I a més a més hem tingut:

– Nova demo de Malifaux, a càrrec del Rubén. Ja tenen grup amb 6 persones interessades en el joc.

 

 

 

 

 

 

– 2 partides de W40k. La 1a partida enfrontà a la Deathguard (Alan) i els llops espacials (Rubén). Segons informen Logan va caure en mans de Mortarion en un torn, però els llops amb la seva velocitat, assalts i pegades van aconseguir la victòria per 5-4.
L’altra partida enfrontà Tirànids contra Necrons amb victòria pels Necrons.

 

 

 

 

 

 

 

Si el que llegeixes t’agrada…contacta amb el Club!

Malifaux entra al club!

Avui ha sigut la primera demo del joc insígnia de Wyrd Games: Malifaux. És un joc d’escaramusses per a dos jugadors en què dues bandes s’enfronten però que, a diferència d’alguns jocs, no intenten destruir-se, sinó complir uns objectius molt concrets. El joc destaca per la qualitat de les miniatures i per ser un joc molt estratègic, on cal estar sempre pendent de la missió. A més, es juga amb una baralla de pòquer i no amb daus!

 

 

Armada i les batalles èpiques de Star Wars

Nou joc de Star Wars al Club. Ja fa anys que el Joc Armada de FFG ha sortit al mercat i al club s’havia vist alguna partida molt esporàdica. Però ara 8 jugadors han adquirit el joc i han començat a fer demos. Us deixem amb les imatges d’una batalla èpica d’aquesta tarda de dimecres al club. Les forces rebels han hagut de recular davant d’una flota superior imperial. La nau insígnia Calamari ha saltat pels aires i les restes de la flota rebel ho han intentat però no han pogut fer res…. Imperi 1-0 Rebels.

Imatges de Pedro Gómez

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

¡Iniciada la 2ª Liga de Blood Bowl!

Desconocemos, si por el alto nivel de nuestra liga anterior o porque la mayor parte de equipos que han aterrizado en la actual liga no les dejaban participar en otras ligas de más calidad, el caso es que la 2a Liga de Blood Bowl en Sabadell ha arrancado con tanta fuerza y tantos equipos de 2a categoria que se han tenido que abrir dos conferencias, la Conferencia Chip con 8 equipos integrantes y la Conferencia Chop con otros 10 equipos integrantes. 18 equipos que se disputaran la liga 2018-2019.

Casualidades o no (en Blood Bowl no hay casualidades) se habla, sin ningún tipo de prueba real, que ha habido sobornos y tongos en el sorteo de equipos de una conferencia u otra. Ésto ha hecho que la élite de los equipos acabe en la conferencia Chip. Gente ordenada, educada, con su rooster impreso y que te invita a agua y fritos en el club. Por contra todos los equipos de la Conferencia Chop pertenecen a entrenadores expulsados de otros equipos y ligas, según se comenta en las gradas de los partidos por parte de los propios hinchas Chop. Los comisarios están sudando la camiseta para que acaben la 1a jornada en paz y orden. En fin no se puede esperar nada bueno de la Conferencia Chop.

Os dejamos con imágenes del partido entre Enanos del caos contra Nurgle. Finalizado 1-0 el partido a favor de enanos del caos, partido donde Nurgle repartió castañas para todos pero finalmente con una épica carrera protagonizada por un enano del caos corriendo como el que más, mientras que los Nurgles se quedaban embobados mirándose las tripas…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

¡ Seguiremos informando de la evolución de la Liga con total objetividad y sin apenas Fake News !