Infinity es consolida al club

El joc de minis Infinity continua en petita progressió al club. De mica en mica i de forma estable un grup de jugadors va provant diferents bandes. El millor a part de les partides ràpides i dinàmiques és la qualitat de les miniatures.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Saga: Normands vs Vikings!

Continuen els enfrontaments entre Normands i Vikings pel control de terres!

S’espera un hivern dur i buidar els magatzems de gra dels veïns és bàsic per aquestes bandes…

Partida a 32 punts per banda amb un resultat igualat.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3a missió superada a la campanya de Gloomhaven

L’equip de mercenaris de la “Compañía del Cuervo” continuen fent de les seves als mons que envolten la ciutat de Gloomhaven. Us deixem unes imatges d’unes coves on va entrar l’equip, sempre a la cerca de nous tresors.

A les imatges podeu veure ja quatre minis pintades pel Xavi G, soci del club!